Loudcity Sessions cu Luiza Zan, Alexandru Arcuș și Michael Acker

Sâmbătă 14 aprilie a fost o seară tare faină pentru noi, Loudcity, publicul de la Clubul Țăranului și artiști care au urcat pe scenă, Luiza Zan (voce), Alexandru Arcuș (saxofon) și Michael Acker (bas).

Povestea celei de-a 5-a ediții (wow, ce repede a trecut timpul) e așa: am povestit cu Luiza acum ceva vreme de un Loudcity Sessions special. Am pus pe hârtie mai multe variante, iar apoi au urmat multe seri de discuții, povești, idei faine. În final, am ajuns la cei trei: Luiza, Alexandru și Michael. Iar pentru că totul trebuia să aibă un nume, tot Luiza a zis: Three Free Springs.

Bun, vine 14 aprilie. Vorbim cu Vladimir Ivanov (sunetistul) să ajungă cu mixerul la 5 la Clubul Țăranului pentru probele de sunet, adunăm artiștii, prindem ceva raze de soare și pregătim scena. Apoi rezervările, invitații etc. Oamenii voiau cât mai aproape de artiști. Cu o oră înaintea concertului au loc obișnuitele saluturi, reîntâlniri cu prietenii și bucuria că suntem din nou împreună. Totul merge perfect. Odată terminat soundcheck-ul, muzica de pe Loudcity.fm umple plăcut Clubul Țăranului. Nu ne rămâne decât să întâmpinăm publicul, să împărțim vederi pentru autografe de a artiști și, gata, poate începe concertul.

Luminile se sting ușor în sală. Atmosfera de jazz e pregătită. Începe Three Free Springs, adică Luiza, Alexandru și Michael. După prima piesă, Luiza prezintă regulile jocului. Pentru că noi suntem Loudcity, pentru că Luiza începe cu L … toate piesele din seara respectivă aveau să fie doar piese cu litera L în titlu. Publicul zâmbește, curios de câte piese cu L va găsi Luiza. Oare se va respecta regula până la capăt? Chiar și la bis? Ce putem să zicem acum, după concert este că există atâea piese cu L la care nici nu ne-am gândit. Și toate tare faine. Și mai frumoase în interpretarea celor trei. Preferate de public au fost La vie en rose și Lithium (Nirvana), parcă aplauzele au fost mai furtunoase. Dar zâmbete și reacții Ah, da, și asta e cu L au fost la fiecare piesă. Parcă cumva Luiza a știut să prindă publicul de urechi, să fure toată atenția oamenilor întregul concert.

Gata. După aplauze-aplauze-aplauze, bis și iar aplauze-aplauze-aplauze, se încheie Loudcity Sessions nr 5. Da, a fost bine de tot. Iar Luiza avea dreptate. Cel mai bine se aplaudă pe măsurile 2 și 4. Așa s-a întâmplat la Three Free Springs. O seară care a fost așa cum ne-am dorit cu toții. Mi-nu-na-tă. Mulțumim!

Următorul Loudcity Sessions se întâmplă în mai. Revenim cu detalii.

Lăsăm mai jos o înregistrare care surprinde din bucuria cu care s-a cântat sâmbătă: