now playing

Loudcity Sessions cu Raul Kusak și Vali Sir Blues Răcilă

E primul Loudcity Sessions. Cu cele mai mari emoții. Pe scenă, au urcat unii dintre cei mai buni muzicieni de blues de la noi, Vali Sir Blues Răcilă și Raul Kusak. Două nume care au strâns în doar câteva zile aprecierile ascultătorilor Loudcity, fanilor de pe facebook și pasionaților de blues cu care ne-am întâlnit la concerte. Avea să fie o seară mare.

Cu mic cu mare, publicul a umplut sala mare de la Clubul Țăranului. Unii mai curioși ca alții, mai doritori de o seară cu muzici faine. Se aud primele acorduri pe scenă. Publicul, la început timid, odată cu creșterea concertului, a început să răspunde invitației la blues a celor doi muzicieni de pe scenă. Un fel de poveste în care dialogul muzician – spectator era savurat de ambele părți. Noi ne-am așezat cuminți într-un colț și am lăsat povestea să își urmeze cursul.

Concertul a durat mai mult decât estimasem inițial. Peste două ore de muzică foarte bună. Printre piesele preferate de audiență au fost You Don’t Know My Mind, Busted, Sweet Home Chicago.  A fost seara în care publicul nu a vrut deloc să lase artiștii să plece acasă. La un moment dat, Vali Sir Blues Răcilă chiar a coborât de pe scenă și, la aplauzele audienței, a cerut un scaun, s-a așezat la o masă lângă scenă și a cântat de acolo. Ce îți poți dori mai mult de la o seară de blues?

La final, vederile Loudcity Sessions au fost folosite pentru autografe de la artiști. Fiecare a plecat acasă cu o amintire mare. A fost momentul în care am zâmbit și am promis o următoare seară Loudcity Sessions cel puțin la fel de mare.

Mulțumim tuturor!! Mai jos, câteva fotografii cu atmosfera de la eveniment.

Fotografii de Vladimir Gheorghiu.