now playing

Loudcity Sessions cu Alexandru Andrieș

După un prim Loudcity Sessions în forță, cea de-a doua ediție avea deja ștacheta ridicată. Ce artist putea strânge în jurul lui un public pasionat, în număr mare, care să aprecieze și să susțină ceea ce se întâmplă pe scenă? Și numele lui a apărut imediat: Alexandru Andrieș. O provocare mare. O poveste de concert de care am prins drag încă de la primele schimburi de mailuri, de la prima construcție a serii.

Deși am crezut că timpul e de partea noastră, zilele au trecut foarte repede între cele două Loudcity Sessions. Și iată-ne la anunțarea celui de-al doilea. Luasem de partea noastră niște omuleți tare talentați pe grafică care au făcut o minune de afiș. Nici nu urcăm bine concertul, nici nu apucăm să finalizăm primul email către comunitate, prin care îi anunțam de concert, că și încep să se vândă biletele. Zâmbete, bucurie și un gând Va ieși bine și această seară. În doar două zile evenimentul a fost sold-out. Cel de-al doilea pentru noi, dar de data aceasta într-un timp record. Emoțille aveau să fie și mai mari, publicul aștepta o seară mare.

Bun. Vine seara concertului. Probe de sunet artiști, aranjăm mesele cu materialele de comunicare, vederi, stickere, cartonașe cu povestea din spatele Loudcity și gata, încep să vină oamenii. La intrare, Iulia pune brățările albastre, zâmbește și invită pe fiecare la locul lui la masă. Începe o mică forfotă, oamenii sunt bucuroși că au ajuns, că au prins bilete la concert, încep să depene amintiri, cum a fost la alte concert cu Alexandru Andrieș etc. Artiștii, pe de cealaltă parte, așteaptă cuminți ora începerii concertului. Cu emoție, la ora stabilită, 20.30, artiștii urcă pe scenă, așezându-se fiecare la locul lui, rând pe rând, Ioana Maria Mîntulescu, Berti Barbera, Călin Grigoriu, Sorin Romanescu și, la final, Alexandru Andrieș. Începe concertul. Pe fețele oamenilor se citea o bucurie amestecată cu nostalgie. Un fel de magie pe care doar muzica ne-o putea oferi. Emoție, stare de bine. Piesele lui Alexandru Andrieș cu trupa sa sunt foarte bine primite de către public. Parcă le era dor tare de un astfel de concert, cu așa poftă aplaudă.

Concertul crește în intensitate. Cu cât se apropie de final, cu atât parcă cei din sală doresc să prelungească programul inițial. Pe final, așa cum se obișnuiește la fiecare concert Alexandru Andrieș, artistul le oferă o piesă nouă, în primă audiție. Tare mare bucuria le-a fost, au cântat împreună refrenul, au aplaudat și râs în hohote. Tema piesei era de actualitate, în contextul a ceea ce se întâmplă în România, motiv pentru care a și venit ca o mănușă pe public.

Ne apropiem de final. Îi cântăm la mulți ani lui Berti Barbera, era ziua lui, mai avem un bis și publicul își ia la revedere de la artiști. Repetăm povestea cu vederile Loudcity Sessions și autografele de la artiști și încheiem tare bine încă un Loudcity Sessions. De data aceasta, emoțiile noastre se mută către scena de blues de afară. Urmează pe 9 februarie concertul cu trupa numărul 1 de blues-rock din Marea Britanie, King King.

Mulțumim tuturor pentru încă o seară mare. Mai jos, câteva fotografii:

Fotografii de Miluță Flueraș.