[Concluziile lui 2018] A fost un an în care Loudcity.fm a crescut cât alții în șapte, vorba poveștii, dar și a cifrelor de final. A year in review.

Loudcity.fm a year in review sau recapitularea momentelor faine de peste an, mă găsește acasă, cu Bluzz Divsion în difuzoare – ultima ediție a emisiunii din acest an. E un moment bun pentru a arunca o privire înapoi la ceea ce a însemnat 2018 pentru noi. Jazz, blues and … more, cu amintiri faine și mulțumiri celor care ne-au fost alături.

Loudcity.fm a început anul cu o desagă plină de vise. Cea mai frumoasă parte, din toată responsabilitatea noastră de a aduce artiști faini zilnic publicului este planul sau când pui pe hârtie: De ce existăm? Unde vrem să ajungem? La cine vrem să ajungem? Cum vrem să ajungem? Care e rolul nostru etc. Un fel de scrisoare către Moș Crăciun: Dragă Moșule, învață-mă magia de a strânge în jurul Loudcity.fm comunitatea de pasionați de jazz și blues. Apoi, începi să le combini pe toate: muncă, magie, zâmbete etc.

Astăzi aducem momentele Loudcity.fm 2018 încă o dată în atenție. O scurtă recapitulare, bife etc. Și zicem așa. Ianuarie. E luna în care eu eram deja în echipa Loudcity, cu experiența primului Loudcity Sessions. Nu aveam o definiție sau o carte câștigătoare pentru ce avea să urmeze, însă știam sigur că vrem să strângem o comunitate mare de ascultători în jurul nostru. În plus, Loudcity, ca radio și brand vroia să fie un pic mai vizibil. Da, cred că putem să numim aceste serii de concerte mici împrieteniri. Un fel de: Salut, eu sunt Loudcity.fm. Astăzi îl aduc pe Alexandru Andrieș în fața ta, pe scenă, apoi, dacă ne urmezi pe Loudicty.fm, descoperi și mai multă muzică a artistului pe radio. Cu tot cu cel de toamnă, au fost, ca în poveste, șapte Loudcity Sessions în 2018. Un număr fermecat, desigur. Pașii rapizi pe care i-am făcut în perioada asta se datorează și:

@ Clubul Țăranului gazda perfectă, mare mulțumim !!

@ Artiștii mi-nu-nați !! Merită tare, așa că îi menționez pe toți: Raul Kușak, Vali Răcilă, Alexandru Andrieș, Berti Barbera, Ioana Mântulescu, Sorin Romanescu, Călin Grigoriu, Ruxandra Zamfir, Nicu Patoi, Florin Giuglea, Cristi Copaciu, Ana Maria Roșu, Adrian Ciuplea, Răzvan Lupu (Lapi), Hanes Radu, Luiza Zan, Alexandru Arcuș, Michael Acker, Nightlosers (Hano, Nașu & Co), AG Weinberger Band (cu lansarea în premieră a pieselor de pe cel mai nou album, ReBorn). Mulțumim încă o dată, dragilor !!

@ Vladimir Gheorghiu mare mulțumim pentru toată emoția din fotografii, dar și pentru cea pe care o ai mereu cu tine. Bravo, Mustăcilă !!

@ Miluță Flueraș mare mulțumim pentru amintirile concertului Andrieș !!

@ Iulian Chiculiță mulțumim, Nightlosers nu ar fi fost la fel de bine fără tine !!

@ NagaOrochi mulțumim !!

Bun, eram în organizare și desfășurare de forțe cu artiștii români de jazz și blues. De ce nu și cei de afară? Hai. Devenim un pic mai vocali, un Hai să ne cunoști și pe scene mari. Sau, altfel spus: Câți sunteți cei care vreți să ascultați astfel de trupe pe radio? Și atunci au urmat King King în februarie – cea mai bună trupă de blues din Marea Britanie și Gregory Porter în aprilie, la Sala Palatului. Două evenimente care ne-au adus în primul rând muzică mișto. Apoi comunitate și amintiri multe-multe. Nu știm alții cum sunt, dar practic, pentru noi, ce s-a întâmplat la cele două concerte a fost o împrietenire și mai mare cu voi. Am oferit o amintire faină de la concert, iar apoi, am creat un playlist pe radio care să vă cucerească, să continuați experiența de la concert, chiar la voi acasă. Așa am gândit călătoria asta: radio, scenă, iar radio. Pentru ca toate astea să se întâmple, am avut și ceva mai mulți complici:

@ Dark-Side Entertainment mare mulțumim Cătălin și Alin. Fără voi, nimic nu ar mai fi fost făr’ de seamăn.

@ IaBilet.ro mulțumim, fantastic suport

@ Ekous Film fan-tas-tic, bravo

@ Universal Music România albumele Gregory Porter din magazine încă au stickerele Loudcity.fm pe ele, mulțumim Oana & co

@ King King și Gregory Porter mari concerte, mari emoții faine

@ AXiS și O X I G E N mare-mare mulțumim, tare faine concerte

@ Vladimir Gheorghiu, @ Miluță Flueraș din nou cu noi, mulțumim

@ NagaOrochi afișe, animații, video și câte și mai câte. Mulțumim.

Ah! Am mai făcut ceva fain, de menționat în Loudcity.fm’s year in review. Chiar înainte de concertul cu Gregory Porter, am avut un pre-listening de album Gregory Porter – Nat King Cole & Me, cu toți cei casei în jurul albumului. Cum îi stă bine oricărui radio înainte de concert 🙂 Mare mulțumim pentru suport @ Enotek.

Radioul începea să se așeze. Jazz, blues and … more ajungea la din ce în ce mai mulți oameni. Îmi aduc aminte că a fost un moment, chiar înainte cu câteva zile de concertul Gregory Porter, undeva în aprilie, când am apărut în IqAds cu un interviu (MARE mulțumim, guys!!) despre Cine este? Ce face? Cum a apărut? Unde e acum și unde vrea să ajungă? Pe scurt, Care e treaba cu Loudcity.fm? A fost un moment de respiro de la toate cele organizatorice și un prilej tare bun de a spune povestea Loudcity.fm de până atunci. Abia în acel moment, când răspundeam întrebărilor din interviu, mi-am dat seama câte adunasem în câteva luni: de la muzică, la artiști, prieteni, amintiri, emoții, public și până la toate experiențele trăite etc.

Mai facem un pas. Ne đăm de trei ori peste cap și ne apucăm de website. Loudcity.fm ajungea undeva prin martie de la un one-page website, la un website mai bine definit, o platformă care venea să susțină tot ce se întâmpla pe radio … and more: știri despre albume noi, recomandări de concerte de jazz și blues, cronici de concert, interviuri, anunțarea propriilor concerte etc. Mare mulțumim pentru asta @Twisted Design, Ștefan you rock. Mereu !!

Hop încă un pas. Lăsăm vara în urmă și facem un salt către sfârșitul de august. Luna ne găsește la Dichis’n’Blues, festivalul de blues de la malul Dunării sau, cum bine zic ei, Cine se lasă purtat de blues, ajunge la Tulcea. A fost prima oară când Loudcity.fm a transmis în direct, pe radio, concertele din cele două zile de festival. A fost ceva fain tare pentru noi !! Și pentru ascultători. Mulțumim rău @ Cristian Antonescu, mai rar așa iubitor de blues și organizator de festival. Tot o premieră pentru Loudcity.fm a fost și plimbarea cu vasul Mircești până la Sf Gheorghe și înapoi, timp în care trupele invitate la festival au făcut un jam session aproape tot drumul, făcând rocadă la instrumente. Mare idee și mare bucurie că am fost parte din experiență. Ah! Tot la Tulcea, am mai avut o premieră: am fost La Liman, locul unde se ascultă de luni bune doar Loudcity.fm. Ce mai, mulțumim mult tuturor, ne-am întors acasă cu multe amintiri frumoase.

Bun. Și vine septembrie. Toamna prinde echipa Loudcity cu nasul în grilă și din nou în website. Ne întoarcem 100% la radio: ☑ Playlist, ☑ Seri dedicate jazz-ului, ☑ Seri dedicate blues-ului, ☑ Ore dedicate unor artiști sau albume noi, ☑ Facem loc pieselor înregistrate în propriile concerte, ☑ Aducem id-uri de la artiștii care ascultă Loudcity.fm etc. ☑Website, cu player în prim plan și accent mare pe R A D I O. Însă, piesa de rezistență aveau să fie ☑ emisiunile. Exista deja Sincopa, cu Mihai Iordache (Mare mulțumim că de aproape un an ești cu noi, Mihai), urma să adăugăm trei noi: The Bluzz Division, cu Kirk (al nostru Music Manager, care își găsește timp să facă și o emisiune blues-jazz, BIG up !!), The Roots of The Blues (prietenul Brent din Louisiana, bine ai venit !!). Plus, The Alan Nimmo Radio Show. Da, Alan de la King King se întoarce la Loudcity.fm, de această dată în propria emisiune, nu pe scenă.

Mulțumirile merg către @ Kirk, @ Alan Nimmo, @ Brent, @ Iordache. Bravo !! Pe ei îi ascultați sâmbătă și duminică pe Loudcity.fm. La mai mare !!

Tot toamna e cea care ni-i aduce alături pe cei din @ Kooperativa 2.0, agenția simpatică de digital, mulțumim și la mai mare !!

Ca o concluzie, cea mai mare bifă pentru Loudcity.fm în anul care tocmai se încheie sunt, cum altfel, ascultătorii. Organic, prin concerte, ad-uri online, emisiuni etc, Loudcity.fm a ajuns, cu pași mici, la pasionații de jazz și blues. La tine. Pentru noi, ultimele trei luni, în statistici, arată așa: 18.000 unici, 00:59:12 timp de ascultare. E de poveste, pentru că știm că mai mult decât un număr, în spate e o comunitate mișto.

Așadar, mai zic un ultim și important mulțumesc. Către @ publicul de la concerte, fanilor radioului, prietenilor, fără voi nu ar fi fost nimic la fel, mulțumim până la lună și înapoi.

Și-am încălecat pe o șa și am spus povestea așa, chiar cum a fost ea. Un 2019 și mai fain de atât pentru toată lumea !!

Noi, toți, de la LOUDCITY.fm ♡