Loudcity Sessions cu Nicu Patoi, Florin Giuglea, Cristi Copaciu și invitații lor

Povestea a început așa. Ne întâlnim la Clubul Țăranului cu Florin Giuglea și îi propunem un proiect pe care noi îl gândisem de ceva vreme. Lui Florin îi place ideea din prima, chiar foarte tare, ne spune că se va gândi la asta. Nu trece mult timp și aveam să începem primele mailuri și telefoane. Arhitectura serii ce avea să poarte numele Loudcity Sessions cu Patoi, Giuglea, Copaciu și invitații lor prindea rădăcini. Cu numai câteva zile înainte de concert, ne-am dat seama că avea să fie o seară tare faină.

Lăsăm un pic povestea în urmă și ajungem repede în prezent, luna martie, ziua concertului. La ora 17.00 aveau să înceapă probele de sunet. Un Clubul Țăranului inundat de soarele de la amiază și muzicieni pe scenă testând-testând. Nu am intrat bine pe ușă și ne-a copleșit un pic desfășurarea de forțe. Fiecare avea rolul său. Ne-am uitat în jur, iar nouă nu ne rămânea decât să ne bucurăm de cel de-al patrulea Loudcity Sessions.

Concertul a fost sold-out. Clubul Țăranului s-a umplut foarte repede. Emoția artiștilor se transmitea un pic și la noi, iar forfota publicului însemna nerăbdare. Începem. La 8.30 pe ceas. Pe scenă urcă Cristi Copaciu și Ana Maria Roșu, susținuți de Adrian Ciuplea la bas și Hanes Radu la baterie. Publicul e surprins de tânărul Copaciu, dar și de vocea Anei Maria, anul I la Conservator. Buun. Se încheie prima repriză. Luăm o pauză de 5 minute și continuăm. Urcă pe scenă Florin Giuglea, alături de Adrian Ciuplea și Hanes Radu, adică Florin Giuglea Band. Forță. Emoție. Veselie. Nici nu simțim, dar se încheie și repriza lor de 30 de minute. Artiștii predau ștafeta. E momentul în care la chitară ajunge Nicu Patoi, susținut de ai săi Platonic Band, Adrian Ciuplea, Berti Barbera și Răzvan Lupu Lapi.

Gata. Trec cele 90 de minute. Publicul e în picioare. Aplaudă. Ceea ce avea să urmeze a fost cea mai frumoasă parte din concert. Cireașa de pe tort. Unicitatea acestuia. Cei trei chitariști împreună pe scenă în același timp. Cu Adrian Ciuplea la bas, Răzvan Lupu Lapi la baterie și Berti Barbera, voce și percuție. Acordurile piesei While My Guitar Gently Weeps se aud în varianta Patoi, Giuglea, Copaciu și invitații lor. MI-NU-NAT. E momentul care ridică sala în picioare. Mai urmează încă o piesă și artiștii își iau la revedere. Însă Loudcity Sessions nu avea cum să se termine fără un bis. Primit tare tare bine și el. Gata, de data aceasta s-a încheiat seara. Facem poza de final, autografe de la artiști și, cu zâmbete mari pe față, deschidem berea de după concert.

Pe 14 aprilie, anunțăm detaliile pentru Loudcity Sessions 5. Rămâneți pe lângă noi 🙂

Atmosfera de la concert a fost surprinsă în fotografii de Vladimir Gheorghiu. Mai jos, câteva dintre ele: