Loudcity Sessions cu AG Weinberger

Pe 20 octombrie a fost Loudcity Sessions cu AG Weinberger. Ne gândisem de ceva vreme să îl avem pe AG invitat la una dintre edițiile noastre, iată că s-a întâmplat mai repede decât credeam. Chiar dacă artistul era în toiul pregătirilor pentru lansarea noului său album, răspunsul la întrebarea noastră a fost unul care ne-a bucurat tare: Da, îl facem ! Apoi a urmat o bucurie și mai mare: AG a anunțat că va cânta la Loudcity Sessions în premieră câteva piese de pe noul său album, ReBorn. În plus, albumul s-a găsit la vânzare în ziua evenimentului.

Așa că, luând în calcul toate cele de mai sus, nu a fost de mirare că cu câteva zile înainte de concert, toate locurile din Clubul Țăranului erau deja ocupate. Cei prezenți la concert s-au bucurat de mai bine de 90 de minute de concert, AG simțindu-se tare bine printre fanii săi. Alături de AG, pe scenă au urcat Szabo Zsolt (Hammond), Virgil Popescu (chitară bas) și Ciprian Leu (tobe). Un show bine construit, în care standardele au fost teribil de bine împletite cu piesele artistului. Nu au lipsit poveștile, amintirile, dar și maniera câteodată surprinzătoare prin care AG a abordat anumite cântece.

Când aplauzele curg, iar la final toată lumea e în picioare, știi că totul a fost perfect. Asta s-a întâmplat la Loudcity Sessions cu AG Weinberger, o seară pentru care mulțumim în primul rând artiștilor, iar apoi vouă că ați fost alături de noi în număr atât de mare.

Mai spunem doar atât – nu ratați lansarea oficială ReBorn, noul disc AG Weinberger. Concertul va avea loc pe 9 noiembrie la Sala Rapsodia (strada Lipscani nr. 53, București). Pe scenă vor fi prezenți alături de AG și cei cu care artistul a înregistrat albumul la Budapesta.

Lăsăm mai jos câteva dintre fotografiile de la concert, mulțumim Vladimir Gheorghiu: